Garantija un atgriešana

1. Garantija

Mēs, ARTICUL, rūpējamies par augstu mūsu mēbeļu kvalitāti. Lai nodrošinātu jūsu sirdsmieru, visām mūsu vietnē iegādātajām precēm mēs nodrošinām vismaz 2 gadu garantiju neatkarīgi no tā, vai pirkumu veicāt tiešsaistē vai pa pastu (saskaņā ar likumu tas attiecas arī uz pirkumiem veikalā). Šī garantija ir Jūsu minimālās tiesības saskaņā ar ES noteikumiem, un tā attiecas uz bojātu vai neatbilstošu produktu remontu, nomaiņu vai naudas atmaksu. Gadījumā, ja izvēlaties naudas atmaksu, nevis preces nomaiņu vai remontu, atmaksājamā summa var tikt samazināta, pamatojoties uz laiku, kas pagājis kopš pirkuma, un atgriezto preču stāvokli. Šo samazinājumu novērtēs ARTICUL, saņemot atgrieztās preces, un tas var atspoguļot jebkādas priekšrocības, ko esat saņēmis no precēm, kas noveda pie lēmuma par preču atgriešanu.

1.1. Latvijas likumdošana

Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz šo garantiju attiecas Latvijas valsts likumi, jo ARTICUL ir Latvijā bāzēts bizness. Tādējādi visus papildu noteikumus vai aizsardzību regulē Latvijas tiesību akti. Plašāka informācija atrodama Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centra mājaslapā.

2. Atgriešanas politika

2.1. Atteikuma tiesības un preces atgriešana

Kā ARTICUL tiešsaistes pircējam jums ir tiesības atcelt un atgriezt pasūtījumu 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas. Šīs tiesības ir spēkā jebkura iemesla dēļ, pat ja jūs vienkārši pārdomājat. Jums ir tiesības šajā 14 dienu laikā izsaiņot un pārbaudīt preces, lai noteiktu tās īpašības. Jūs varat to darīt tādā apmērā, kā jūs to parasti varētu darīt fiziskā veikalā. Šajā atgriešanas periodā Jūs esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu pretēji labai ticībai, ja prece atteikuma tiesību īstenošanas laikā ir izmantota pārsniedzot tās īpašību un veida noteikšanai un pārbaudei nepieciešamās robežas.

2.2. Izņēmumi

Tā kā ARTICUL specializējas mēbeļu un rūpniecisko preču ražošanā, atbrīvojumi no 14 dienu pārtraukšanas perioda atsevišķos gadījumos ir ierobežoti. Piemēram, nav iespējams atgriezt preci, ja tā izgatavota pēc īpaša pasūtījuma un atšķiras no veikala standarta sortimenta. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, apmeklējiet šo informācijas lapu par garantijām un atgriešanas gadījumiem ES.

2.3. Kā atteikties un atgriezt preci

Lai atceltu pirkumu, jums ir jāpaziņo mums par savu lēmumu. Jūs varat pieprasīt atteikuma veidlapu pa e-pastu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka par preču atgriešanu ir atbildīgs pircējs, un atgriešanas piegādes izmaksas sedz pircējs. Mēs varam sniegt jums cenas tāmi un pēc jūsu pieprasījuma organizēt piegādi jūsu vārdā. Šādā gadījumā atgriešanas piegādes izmaksas tiek atskaitītas no atmaksājamās naudas summas.